Girl talk

Vaknade upp av världens j*vla mensvärk.. Kände knappt nåt när jag var yngre men det har blivit värre nu. Men jag får vara glad att det bara är värst en dag och tur att det finns värktabletter, men innan man fått i sig dom.. Hur ska jag kunna fixa att få barn, det undrar jag.. Kommer svimma av bara lite förvärkar hemma =S Nej jag tror jag skippar det å adopterar istället.. Jag trodde att jag hade rätt hög smärtgräns, inga problem med att ta piercings, tatueringar, sprutor å allt möjligt men när det kommer till magen å neråt är jag inte lika tuff längre.. ;) Magont påverkar ju hela kroppen så det känns som att det strålar ut åt alla håll.. Så idag är det synd om mig! :) Bevarar sommarn med en lite somrig bild å ett trött morgon-smiiiile.

Kommentarer
Postat av: Neta

P-piller brukar ta bort eländet...

2011-10-12 @ 10:35:40
Postat av: Vicki

Vilket elände syftade du på? Barn eller värken? :P

2011-10-12 @ 16:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0