lappsjuka.nu

Nu har jag gjort en tokig grej. Jag chansade iväg ett mail till ett dagsenter får se om jag får nåt svar. Tycker sånt är skitläskigt egentligen, vet inte varför. Dom vet ju inte vem jag är men det känns som man blottar sig totalt, det går bättre att åka till ett ställe å fråga om jobb. Men jag ansåg att ett mail var bättre just nu, för att få ut så mycket vettig info som möjligt. Är ju sämst på att prata. Har testat iallafall, det leder antagligen ingenstans men prova kan man väl alltid. Jag möglar ju bort här just nu å det går jag inte med på. Får panik snart! Vart har mitt bemanningsföretag tagit vägen då?

Kommentarer
Postat av: Neta

KanDu inte ringa eller skriva till dom då?

2011-10-06 @ 14:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0