Spökbok

Pratade med mamma förut å då kom läsplattan på tal, och då kom jag på att jag har ju för fasen ett litet bibliotek i min mobil. Helt otroligt vad man kan göra med dagens teknik :) Jaja, jag börjar närma mig 30 så jag "får" säga så ;P Iallafall, jag kan ju ladda ner å läsa böcker direkt i mobilen och det har jag glömt bort att testa. Än så länge tänker jag bara testa gratisböckerna får se hur det funkar. Så nu har jag hittat nån skum bok om en tjej som blivit mördad av sin kille å vaknar upp å undrar vart hennes kropp är.. Låter bra va haha Kan ju tillägga att kategorin är ungefär spökhumor så det är INTE seriöst. Men det lät ju så helknas så jag måste ge den en chans å se vad det är för nåt. Inte nog med att det kan bli obekvämt att läsa en bok på mobilen så är alla böcker där på engelska.. så nu får man anstränga sig lite extra. Återkommer när jag har läst en bit..

Kommentarer
Postat av: Neta

Tänk på mardrömmar.... Ha ha,.

Glömde ju för f-n Uggla idag....

Har Du kollat bilddagboken?

2011-10-07 @ 17:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0